2013-04-20
 11:44:18

Ledsam tid!

Gött att få skriva av sig då å då!
På långfredagen i Påsk gick min älskade styvfar bort i cancer! Har fortfarande inte förståt det.. Hur kan detta hända honom? GUD, finns du? Fick reda på att han hade magcancer och det va illa.. men när han började på behandlingarna så sa doktorn att han skulle klara sig och få leva till åldern tar honom.. Men icke.. Det spred sig ändå. Så nu lever jag och mina nära och kära i en furktansvärd smärta och saknad av får älskade Torbjörn! Har haft sånn tur att få komma in i denna underbara familj som jag vet finns där i vått och tårt fast vi har våra stunder.. Men att få komma in i er familj och att vi flyttade in till er i Deje är nog de bästa som kunde hända.. Har haft en underbar uppväxt! Kunde inte haft bättre uppfostran! Torbjörn jag saknar sig så mkt min älskade far!! Du har alltid varit som en far till mig!! Vad som än hänt har du ställt upp för alla! Mamma hade tur att ni hittade tbx tillvarandra efter ungdomskärleken!! Måste bara skriva hur stark min mamma är i allt detta! Starkare människa får man leta efter! Att du klarade av att ta hand om oss alla och torbjörn när han blev sjuk.. Helt galet va du är stark! Men nu är det vår tur att ta hand om dig! Kommer finnas för dig till 100% Hoppas du märkt det! Älskar dig <3

Förstår inte.. tänker på dig hela tiden! Men på Torsdag ska vi till kyrkan och ta farväl! Begravningen kommer vara så jobbig. Är glad att du slipper lida mer men hade hoppats att det fanns ett annat sätt att bli av med smärtan..Men vet att du hade så många vänner, jobbkamrater och vi i släkten är många så det kommer vara fullt i kyrkan! Är jag helt övertygad om. Kommer vara så jobbigt!!

Har det jobbigt efter mä.. dagen efter ska jag förbereda en mässa på jobbet som kommer äga rum hela den helgen.. Så kommer jobba 24/7 den helgen och inte kunna sitta hemma å sörja. Kanske är bra? Jag vet inte.. Vet att det inte kommer bli lätt iaf!!

Bilden tog Emma på balkongen på Herrhagen! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: