2013-04-23
 11:33:04

Seg Tisdag

Jaa.. idag har jag redan solat, tränat, käkat och börjat jobba.. Och klockan är bara 11:) Så det är ju skönt! Men nu vill jag att tiden ska gå fortare så jag kommer hem. Ska dock ha lite halv städ dag, iaf diska och laga matlåda för några dagar :P Hoppas verkligen att jag har det psyket till träningen så jag verkligen fortsätter.. Vill inte simma i vassen i år. Som jag har fått gjort de senaste åren :P Men ist för att sitta å säga att jag är tjock å bla bla bla.. så tänker jag inte göra det! För det tycker jag inte! Nu har jag änligen accepterat hur läget är och går inte göra annat än att träna bort de jag inte vill ha där. Annars får ja bara leva mä det. Inge mer med det.. Nu är iaf målet att inte äta godis, pizza, dricka osv.. på vardagar utan unna mig på helgen som barn gör:D Blir ju så mkt godare då när man inte äter det jämt! Sen träna 2-3 ggr i veckan till å börja med! Ska försöka få upp färgen också, så jag solar innan jag tränar. Men vetta fan om gymmets solarium va nå bra.. Svettas inte ens xD Så får nog åka ner till stan å sola efter jobbet, fast det är ju så jobbigt när jag redan har smink å skit på mig.. då ska de bort innan osv.. Gud vilket babbel :P
 
Å snart är det onsdag.. Då äre jobb till 18 och sen hem till mamma och färga håret. Ska sova där ons och tors så hon slipper va helt själv innan och efter begravningen! Som sagt, är ledig på torsdagen och sen börjar ja 12 på fredag så jag kan va med henne den natten också! Älskade lilla mamma <3
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: