2013-04-22
 17:56:10

Måndag

Nu är det inte många dagar kvar till begravningen.. Har en klump i magen som inte vill försvinna..
Nu jobbar jag fram till onsdag och är ledig på torsdag som tur är! Sen är det Torsdag-Söndag-Lördag så det blir lång jobbvecka efter bergravningen.. Känns jobbigt men ändå kul med mässan!
Skulle va kul om ni som känner mig kommer och kollar va jag jobbar mä:) Det är i Karlstads Racketcenter,
Stadionvägen 2, Öppettider: Lördag 10-17 Söndag 10-16 !! Säljer ut massa kul till kanon priser! Speciellt Spabad från USA! Rå snygga å fräna! Finns till å med grymma ljudanläggningar och belysning att beställa till Spabaden!
 
Men helgen har varit kanon iaf! Jobbade som sagt lördag till 14. Sen skulle vi(jag & Emil) ut å kolla på massa saker men orkade inte så åkte till forshaga å lämnade saker hos mamma och sen spelade vi lite basket (21) mä Rupert! Vi har spelat 2 dagar i rad nu och jag har vunnit varje match xD lite kul då jag är ensam tjej:P Sen på kvällen blev det lite bilåking. Tyckte dock synd om Jimmy som ägen den vita supran.. Den va inte så snäll mot han å ville inte starta när han ville:P Men på söndagen blev det massa shopping och sen bilbingo:D Lite jobbigt var det dock eftersom Torbjörn hade verkligen väntat på att bilbingon skulle börja, så han kunde fortsätta vinna och köpa alla små lotter han alltid vann på! Jag och Ronnie vann utav oss som va med. Mamma och Emil va nära flera ggr.. Men är så glad att mamma ville följa med så hon inte va hemma själv när hon visste att vi var där och spelade.. De som hon å torbjörn tyckte va så roligt! De va lixom deras grej!! Måste berätta att jag vann med Torbjörns penna som han och jag bytte mä varandra för ungefär 2 år sen! Min tur penna de!!
 
Sen blev det käka, spela basket och sen va man hemma vid 22 och skulle börja laga matlåda.. Go helg iaf.. Synn att det va så kort:( Nu dröjer det länge innan man kan spela igen eftersom ja jobbar men är så glad att jag jobbar där jag gör! <3
Idag blir jobb till 18 och sen blir det handla.. Har börjat träna nu (igen) så vill ha frukt osv hemma ist för allt godis som jag kasta igår och ska kasta mer ikväll! Nu fåre fan va bra.. Sånt fåre bli på helgen.. trött på +2kg, +2kg går ju aldrig ner lixom xD inte så konsitigt men ändå:P
 
Så fin bild på Torbjörn!!  
 
  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: