2013-05-12
 16:42:26

Söndag

Nu är den efterlängtade helgen snart slut och vi ska mysa ner oss i nya soffan med käk och den fjärde fast and the furious filmen:) Idag har vi bara chillat och lögge i soffan:P nyss diskat och handlat.. i matlåda får det bli en färdig rätt:P haha.. orkar inte:P Igår va det mys:) Jobbade till 2 fast det blev typ 30 min längre för det kom in kunder precis när jag skulle stänga:P men det gör inge:) Sen basket som jag som vanligt vann xD hehe.. De har börjar säga att det inte är så roligt att köra mot mig för jag vinner för fort.. det är lixom inte jämt non stans längre:P hehe.. lite kul:) Sen blev det käk på lusten som vanligt:P Firri gjorde en speckebab åt mig:) Mumma:D sen hem å spela Worms och sen blev det film mys till fast filmer :) 2an å 3an:) Nu måste jag springa å hjälpa gubben i köket:) Puss å kram hoppas alla haft en trevlig helg:) Tror mina nya glasögon kmr imorrn btw:) tiihi:D
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: