2013-05-03
 11:17:56

Härligt..

Gud vilken morgon.. Det börjar mä att ögonen bara rinner å rinner så det tog lite tid att sminka sig om man säger så.. Sen när jag äntligen är på g in till stan så kommer jag på att jag glömt matlådan... Å sen när jag väl skulle till jobbet så stannar inte bussen fast jag har plingat och det lyser rött i stannar skylten.. Härlig morgon.. och börjar redan bli hungrig!! jaja.. har iaf beställt mina glasögon så inom 10 dagar så blir ja en glasögonorm... xD
Nu blire jobba å sen vette tusan va det blir å sen upp å jobba imorrn mä.. Sen är jag LEDIG en dag :D gött gött sen äre bara 2 helgen kvar så har jag min första lediga helg på länge! Nu ska jag sätta mig å grejja i lite papper :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: