2013-09-03
 12:31:30

Jobbigt men bra..

Antar att ingen läser min blogg längre eftersom jag aldrig skriver något men är väll bra det ändå..
Är inte lika pigg på att skriva ut allt jag tycker och tänker längre! 
 
Men jag har det ändå väldigt bra! Till mammas födelsedag bjöd jag henne på en resa till Sthlm där vi bodde på hotell och shoppade hela dagarna! Mådde bra! Gick på sommarkrysset som hon aldrig varit på mm.. Var jätte kul! Sen några veckor senare så åkte jag å emil med några vänner till Turkiet som vi gör varje år:) Alltid lika skönt! Nu har jag en vecka semester kvar och alla har blivit sjuka:( Men är ändå skönt att få sitta hemma! Nu ska vi ut å handla nässpray, halstabletter och bihålsinflamations dämpande mm..  Sen blir det nog inte mkt mer som händer idag.
 
Puss !!!
 
 
Saknar dig så mkt Björnen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: