2013-05-02
 12:07:22

Fullt upp!

Guu va mkt det är hela tiden..
I helgen va det mässa och utgång med chefen och hans tjej och sen mässa igen.. GUuu så sliten jag vart..
Sen jobba mån tis å sen va man äntligen ledig på ons! Det va jätte skönt! Fick moppen såld:D Sviin glad! Så ni som klagade och grämade er över det kan släppa det nu.. (jag hade rätt) Sen va jag å mamma på bilbingo! Va jäätte kul att gå va med henne! Älskar dig mamma <3 Tyvärr vann vi ingenting men att ens umgås med henne är guld värt! Glömde ju skriva att jag va i deje på valborg en sväng! Min tradition är ju att komma dit å se allt kalas och sen gå runt å va med fölk i några timmar! Men iår så va jag med folk som inte ens ville dit knappt så fick nöjja mig med att kolla å sen gå EN runda:P Fick träffa Jonas å hans tjej iaf:D (amanda) I think! Det va super kul:D Sen va det massa andra og.. Vågade dock inte hälsa på visste pga... tar vi inte här men hade kul iaf. Sen åkte vi hem till Firat å Angi å spelade spel! SVINKUL! Hahaha.. första ggn jag slog Emil i de spelet;) tiihii!
Men nu måste jag bli av med huvudvärken så ska pröva använda glasögon IGEN.. men hoppas de hjälper denna ggn.. Annars blir det ögon doktorn!
Måste bestämma mig tills imorrn!!
Rösta Höger eller vänster??
 
Sen måste ja lägga upp kortet på Angi när hon vann en takdusch på mitt jobb:D
 
Saknar dig Torbjörn :'( Du lämnade ett stort tomrum när du gick bort ! Jag kommer alltid minnas dig <3
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: