2011-05-08
 20:06:04

Mkt..

EGENTLIGEN skulle jag kunna skriva hur mkt som helst men vet inte hur jag ska börja eller vart.. eller om allt ens ska ut här. Tror fan inte det. Men har haft en bra men extremt jobbig vecka! Eller ah, 2 veckor. mkt som händer överallt och hela tiden och det går lite för fort. Mitt FACE ser hamskt ut och mår jätte dåligt över att halva kinden ser ut som ett skrap sår! :'( Jag drömmer sjuka döds och otrohets drömmar varje jävla natt och vaknar gråtandes nästan varje morgon kl 07.00! Kan det inte bara ge sig! Enda som vet vad jag går egenom är DU! men tror inte du förstår heller. klart man inte kan fatta allt, jag fattar inte hur du funkar helt heller men. Skitsamma. Vill ha ett slut på detta iaf! Gick ju ryckten om att jag va på smällen också! HEJHALLÅ? hur Fet e jag? Jaja, ni kan ju tro vad ni vill men hejhej, jag har fortfarande magkatarr. Därför jag e hos doktorn mm 24/7.. Ska gå upp i tid i morgon o få en tid i morgon igen! Pallar ju fan inte denna skiten nö mer! Men å nu blev det värsta klaag inlägget! Kan ju tillägga att vissa stunder e dem bästa i mitt liv tack vare DIG! Du är nog den enda som kan få mig le just nu! Hoppas du inte glömmer att det bara finns du i mitt liv och jag kommer alltid finnas här för dig som du finns för mig!! Älskar dig Emil! <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: