2012-08-15
 17:19:42

Turkiet å livet

Om 2 veckor drar vi till turkiet!!! Fan så underbart måste ja säga!! Jag, Emil, Robert, Angi, Firat, Ossi å Klabbe!!
Det ska bli så härligt måste ja säga! Har inte skrivit här på typ år å dar men en update är väll det dags för xD Jobbar på Ica Nära Viken sen i december men gjorde min sista dag nu i Söndags:( Så nu sitter man här å är arb.lös IGEN! Har ju extra på Hagahallen men har sagt nej så mkt i sommar nu så är inte så troligt att de ringer så mkt om det vill ha in personal x( Men men.. måste dra mig i kragen nu å börja skriva CV osv.. men inte idag. Igår å idag har jag umgåts med Mor å Tor. Igår firade vi mammas födelsedag med Kinamat, mkt fika och bingo:) Hon älskade sina preseter som tur va:) (Handkräm, hudlotion (IRIS doft) och blommor:) Massa bra:D Och idag har vi gått å shoppat loss på Bergvik men såg att kontot hade sinat ut endel så våga inte kolla så mkt x( Nu är vi tbx i fif för att chilla resten av dagen. Fixat mammas internet bank, Tors Internetbank åt jaktlage mm.. å en ny mail till mamma. Så söta när de inte kan fixa saker själva :P Tiihiii!! Me nu är allt fixat å hoppas någon vänlig själ vill köra hem mig sen. Vet att ingen läser detta men man kan hoppas inombords iaf:D

Puss å kram


Emma

Jag läser men kan tyvärr inte köra hem dig. :p Hoppas du börjar blogga oftare nu!!! :)



PUBLICERAT: 2012-08-15, 21:09:23 | URL: http://eembla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: